2011. március 16., szerda

NOVEMBER

Oktoberben elkezdett munkamat (minosegiranyitasi rendszer stb. kidolgozasa) tovabb folytattam  egy reszet team munkaban a munkatarsakkal, masik reszet egyedul.

Ami izgalmasabb volt: a felnottkepzesi folyamat es a hozza kapcsolodo dokumentumok kidolgozasa. Mivel mar ebben nagy tapasztalatom van, nem okozott nehezseget, csak az olasz forditas. Oromomre szolgalt, hogy ezen tapasztalataimat, at tudtam adni az olasz szervezetnek, es az altalam kidolgozott dokumentumok a kesobbiekben hasznalni is fognak a munkajuk soran.
Az alabbi dokumentumokat dolgoztam ki: 
  • Kepzesi igenyfelmeres
  • Regisztracios lap (jelentkezesi lap)
  • Kepzesi szerzodes (felnottkepzesi szerzodes)
  • Kepzesi naplo
  • Jelenlet igazolasa
  • Atveteli elismerveny
  • Elegedettsegi kerdoiv
  • Tanusitvany
  • Tanusitvany atveteli elismervenye
  
 
Valamint elkeszitettem a karrier menedzsment work-shop (Orientamento al lavoro)  kepzesi programjat es a hozza tartozo prezentaciot, forgatokonyvet, a feladatokat, amelyet 8 jelenkezo szemelyeben meg is valositottam.


A work-shop alatt a kovetkezo eszkozoket alkalmaztam:
  • MBTI szemelyiseg teszt  es annak kiertekelese
  • Csoportos interju
  • Prezentacio
  • Video es kep analizis
  • Egyeni es csoportos feladatmegoldas
  • Szimulacios helyzetgyakorlatok
  • Digitalis oneletrajz keszites 
  A kepzes vegeztevel, a kerdoives visszajelzesek alapjan, mindenki meg volt elegedve .

 
November vegen, reszt vettem egy szeminariumon, melyet a LLP program olaszorszagi koordinatora szervezett Castellana Siculaban. A szeminarium celja az aktulais LLP programok palyazati lehetosegeinek bemutatasa, illetve uj projektek generalasa volt.

Nincsenek megjegyzések: